Upp och hoppa

Inte många timmar kvar tills jag ska upp och skjutsa Jesper. Skynda mig hem och sova och sen ska jag iväg och provköra en bil. Inte jag som är ute efter en bil, det är Linda. Jag är så nöjd man kan bli över min pärla, kan inte få en bättre bil! Men ska bli kul att prova ett bilmärke jag inte kollade på när jag var ute efter en bil, Linda ska provköra en Renault imorgon så det kommer bli skoj. 
Sen beroende på hur länge vi blir där, tänkte jag åka en sväng till IKEA. Hittat lite småting jag vill ha därifrån, alltid lika kul att gå runt på IKEA vet inte varför haha. 
 
Till middag idag lagade jag korvstroganoff, blev hur god som helst. Och nu står en äppelpaj i ugnen så när den är klar ska jag titta på senaste avsnittet av PLL. 
 
Så imorgon blir jag själv i huset. Pappa har visat mig alla möjliga saker, t.ex ifall det skulle läcka vatten eller om jag inte får stopp på det, då ska jag ner i källaren och vrida på en kran. Haha alltid bra att veta! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0