Torsdag

Idag åkte päronen till skärgården och blir kvar till imorgon så än en gång är jag själv, fast nu är Jeppe hemma också :) 
Idag har det varit oväder. Vårat äppelträd gick av och halva ligger på marken så Jeppe och jag gick ut i spöregn och sågade av plankor och stöttade upp resterande grenar så inte dem också skulle gå av. Åska, blixt och massa regn men förvånansvärt skönt att stå ute ändå haha. 
 
Har nyss ätit en sen middag. Fick lågt socker på kvällen, väldigt längesen jag hade det så det var lite "nytt". Därav sena middagen. 
 
Nu ska jag titta på den nya Jurassic park filmen, Jurassic world. Får se ifall den är bra, sägs att det ska vara bra animering på dinosarna så upp till bevis. 
'
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0