Tisdag

Hunnit med en del idag. Gick bra på danderyd idag, efter det tog vi en välförtjänt lunch ute. Sen åkte vi hem och tvättade alla 3 bilarna, jobbigare än man tror! Men nu lyser min pärla, skinande ren både inuti och utanpå. 
 
Blev riktigt avis idag när Jesper visar mig ett par Freddy byxor som han har köpt till Anna. Jag fick agera modell, Anna och jag har samma storlek, satt som en smäck på mig åh vad jag ville ha dem! Men skulle dem mot förmodan inte passa henne så har Jesper lovat att jag får dem. 
 
Ikväll åt vi vegetarisk mat hemma, så otroligt gott. Skulle kunna leva på grönsaker! 
Nu tänkte jag titta på serier och mysa med en cider! En ny smak, rosecider med smak av äpple och jordgubb, min favorit så himla good!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0