Senaste

Har gjort rätt mycket det senaste dagarna. Har en del på gång den här veckan, bara roliga saker. 
Den här veckan åker mamsen och papsen till Finland i en vecka och dagen efter åker Jesper och Anna till Kroatien i en vecka så jag helt ensam i en vecka. Lite scary faktiskt haha. Tycker mitt hus är lite småläskigt ibland faktiskt haha! Men det får gå! Tror ändå jag kommer njuta av att vara helt själv, får se till att hitta på saker och har alltid en plats hos Linda om jag skulle bli för rädd, låter som ett barn nu hahaha! 
Nej men! Det händer en del den här veckan. Ev bad på torsdag, på fredag blir det eventuellt utgång, på lördag ska jag iväg med Leo hela dagen sen ska jag ta hem lite folk för lite trevligheter. De kommer bli bra de! :) 
 
Ikväll har jag varit hemma hos Linda och ätit mumsig mat. Umgåtts och myst med hundarna. 
 
Imorgon ska jag till Danderyds sjukhus, måste bli ordning på allt nu. Sen har jag en beställning som jag måste göra imorgon så de hinner komma till helgen! 
 
Nu tänkte jag se de senaste avsnittet av PLL, favoritserien! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0