Rolig dag

Har haft en jätterolig dag med Linda. 
Började med att jag skjutsade Jesper till arlanda imorse vid 04. Skyndade mig hem och sov några timmar till. Sen åkte jag med Linda och provkörde 3 olika bilar. Renault har riktigt fina bilar och så körde vi faktiskt den nya 
volvo XC90! Heeeeelt obeskrivligt lyxig, fin och bekväm. Satt som en kung i den. Otrolig upplevelse!! 
 
Efter det åkte vi en sväng till IKEA, jag köpte lite småting som jag tittat på innan. Till slut så åkte jag iväg och handlade lite mat. 
Lagade en riktigt god middag till mig själv. Panerad torsk med potatiskakor och en improviserad sås med curry, Så gott! Riktig matkoma nu. Skulle kunna sova redan nu, regnet öser ner och jag har pyjamasbyxor, fluffstrumpor och ligger nerbäddad under täcket. Hur mysigt som helst. 
 
Ska titta på film och mysa ner mig i sängen, lär somna snart ändå. Imorgon har jag lite planer på gång. Har en grej jag skulle behöva göra i stan så tänkte åka dit imorgon om det inte regnar, om det gör det så har jag en plan B :) 
 
Bilder på bilarna kommer imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0