Lever

Överlevde gårdagen! Haha nej men, idag har man träningsvärk i hela kroppen. Men satan så roligt det var, det här var en liten prövning, nästa gång kommer vi att ta en mer komplicerad. 
Ska berätta allt och roligt nog fick jag en hel del bilder med mig. Men nu är jag trött, ska kika på film och mysa ner mig i sängen. Imorgon ska jag hämta Jeppe och Anna från arlanda. 
 
På tal om något helt annat, jeppe skrev igår på facebook från kroatien och bad mig göra en överkomplicerad grej 01 på natten.. Hade aldrig gjort det förut och ville absolut inte ge mig in på det så sent på natten men vad gör man inte för sin bror? Så 03 på natten var jag klar och kunde sova och en erfarenhet rikare. Haha jisses alltså! 
Bränt mig i ansiktet gjorde jag igår också :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0