Bra tisdag

Kryssningen var över förväntan. När vi kom ombord åt vi frukost, blev en köttbullemacka med rödbetssallad, aldrig tyckt om rödbetssallad men helt plötsligt var det supergott haha. Efter det så gick vi till taxfreen. Blev så himla förvånad, de hade proppat med grejer och vissa saker som parfymer, ray ban hade de halva priset på helt sjukt! Är sjukt nöjd med sakerna jag köpte! Ska visa allt sen. Trodde inte att de skulle ha så bra taxfree. 
Vi köpte lätta saker och väntade med att köpa det tyngre tills senare. På hemvägen åt vi buffén på båten. Där blev jag besviken faktiskt, förrätten var okej men varmrätten var inte alls god.. Fanns inte alls mycket att välja på och vissa grejer smakade riktigt creepy.. Efterrätten var sämst av alla, tog flera olika saker men allt smakade nada.. Så nej, inte den buffén någon mer gång, tar hellre den goda köttbullemackan. 
 
Nu är min 1.5 dags ledighet slut strax. Känns inte som att jag har varit ledig men men! Jobbar dag imorgon och fram till fredag sen är jag ledig i helgen. Och då kaaaaanske det händer något roligt. Det beror på vad personen säger som vi ska prata med! 
 
Men nu ska jag försöka lägga mig i sängen och förhoppningsvis kunna somna i tid. Måste titta på ett avsnitt av PLL först bara, bäääästa serien! 
 
Ska visa vad jag köpte på båten imorgon och sen visa min nya utomjordiska lampa jag köpte till mitt rum. Så otroligt snygg, aldrig sett någon liknande lampa och man kan skifta i 3 steg med den, lovar att visa!
 
För att glömma min besvikelse på buffén idag lägger jag upp en bild på den godaste kakan jag ätit! En kollega tog med den till jobbet och bjöd på, såååååå god! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0