4/5 nätter

Näst sista natten nu. Har laddat upp med skvaller och korsord inför inatt och nu ska jag göra hemgjord tonfiskröra till inatt. Sov till 17 idag så glad att jag lyckades med det, kommer va piggelin inatt. 
 
Igår sa en kollega till mig "har du gått ner i vikt". Ingen aning svarade jag då, har känt att vissa kläder speciellt byxor börjat glida ner och ett par byxor måste jag ge bort de glider ner så fort man tar ett steg. Så kanske? 
 
Tänkte äta på vägen också. Blev plötsligt sugen på lasagne inte vanlig utan den vegetariska som mamma och jag gjorde förut, får se till att göra den när jag är ledig på måndag. 
 
Nä, nu kör vi näst sista natten. Taggad och längtar till jobbet! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0