Torsdag

Finns ingen tid till bloggen känns det som. Jobbar-äter-sover-jobbar-äter-sover osv osv osv. Men imorgon är det mitt sista pass på 3 dagar! 
Fredag och dagsjobb och sen är jag ledig i 3 dagar! Det är reeen lyx inom vården! 
 
Precis hemkommen från jobbet, ska bädda ner mig nu och sen sova om en stund. När man jobbar 3 kvällar på rad har man typ inget liv. 
 
Vi har börjat att ha två BB-barn på våran avdelning, alltså två friska, fullgångna barn. Och det är oss barnsköterskor som ansvaret ligger hos. Så nu ska man gå på utbildning om amning så småningom. 
Dessutom så är jag inbokad på swimbaby i mars.. Usch.. Redan nervös faktiskt.. Tycker inte om att bli filmad och sen testad på saker som jag inte kan helt hundra. 
Så det är en del på gång kan man säga, skallen är redan proppad med information. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0