Sista dagen på veckan

Nu är jobbhelgen över för mig. Idag var den stressigaste dagen på länge, endast två person på 3 barn. 2 stycken tvillingar som dippade, blev helt blåa, 20 i saturation, tillslut fick vi storlarma, påbörja ventilering och alla läkare kom inrusandes. Och efter allt detta fortsatte barnet att dippa i puls, slutade andas och kräktes varannan minut. Så vi hade fullt upp hela dagen. De 3e barnet blev lite utanför men tur nog så var han stabil. Annars hade det inte gått. 
 
Så nu är jag trött kan man säga. 
Natten till idag sov jag 15 timmar faktiskt, blev riktigt utvilad. 
 
Imorgon är jag ledig och sen jobbar jag ända fram till helgen. Egentligen vill jag inte vara ledig haha.. Vill vara på jobbet och se hur det går för barnen jag tar hand om. Men måste tänka lite på mig själv också, jobbar ändå igen på tisdag. 
 
Nu ska jag titta på film och mysa ner mig under täcket! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0