Ekar tomt

Det ekar tomt på bloggen just nu faktiskt, jobbar så mycket så hinner inte blogga. Är så trött när jag kommer hem. Har jobbat konstant sen i söndags och imorgon (fredag) är jag äntligen ledig, sen jobbar jag hela helgen. 
 
Har haft en sån bra dag med Linda idag. Efter jobbet hämtade jag upp henne, vi åkte till IKEA där vi åt mat och sen barkarby outlet. Jag hittade världens finaste nike träningsbyxor som kostade 599 men eftersom det är outlet så var det rea, så endast 299! Hade slagit till i vilket fall faktiskt, snyggaste jag sett hitills! Ska visa så småningom. 
Efter det åkte vi hem till henne och myste framför mästerkockarna. 
 
Nu är jag hemkommen, ska fixa allt sen bädda ner mig i sängen. Trött som attans. 
 
Imorgon har jag lite olika planer. Eventuellt iväg med Linda på dagen, på kvällen kommer Jespers tjej på middag så det kommer serveras hamburgetallrik hemma hos oss. Sen jobbar jag tidigt på lördag. 
 
Linda bjöd på kladdkaka, hon bjuder alltid på en massa grejer, man rullar när man kommer ifrån henne haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0