Bra start på nya året

Ligger lite efter här känns det som. 
Ska berätta om mitt nyår när jag har mer tid. 
 
Idag har jag jobbat kväll och det var riktigt mysigt. 
Hade hand om en sån söt bebis, nästan fullgången, knubbig och så himla gosig. 
På kvällen skulle bebisen ha mat och då fick jag äran att ha bebisen i min famn och mata den med en nappflaska. Det var den mysigaste stunden jag har haft på jobbet. Hon tittade på mig och smaskade med munnen, höll hårt i mitt finger och log mot mig. Mitt hjärta dog lite där. Efter det låg hon i min famn i en halvtimme tills hon hade somnat. Ville verkligen inte lägga tillbaka henne haha. Dessa stunder är så mysiga, finns inget mysigare än det här. Detta förgyllde min kväll. 
 
Imorgon jobbar jag dag så måste bums i säng nu. Ska väl också göra en lite resume av 2014 så småningom. 3 stora höjdpunkter som gjorde detta året superbra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0