Bra helg

Nu är mina 3 lediga dagar över, gick alldeles för fort. Har haft så himla kul i helgen. 
 
I fredags jobbade jag och efter det åt Linda och jag på Olearys för att fira henne lite granna. De hade fått en ny rätt, den var så god att jag nästan slickade tallriken i slutet, allt på tallriken var gott. 
Efter det åkte vi hem till Linda och myste resten av kvällen. 
 
I lördags var jag iväg med mami en sväng till sollentuna. På kvällen lagade Linda och jag mat hos henne. Hemmagjorde köttbullar, riktig husmanskost! 
 
I söndags var jag med Linda i barkarby, hittade äntligen ett par skor till min kommande resa. Ska berätta om den snart ;) 
 
Idag har jag varit iväg en sväng och fixat lite ärenden. Mailat, betalat in pengar till resan, ringt jobbet osv. Fått massa gjort idag. Ikväll var jag hos Linda en sväng, god mat och snack. 
 
Haft så bra lediga dagar, umgåtts med Linda riktigt mycket, vi har haft så roligt tillsammans, har alltid kul med den tjejen och tänker fortfarande på hur pinsamt det var när hon och jag träffades i norrtälje. Vi klickade direkt och helt otroligt att vi bor 10 min ifrån varandra! 
 
Nu är jag hemma, har precis duschat och ska strax kolla på film och mysa ner mig i sängen. 
Imorgon är det dags för jobb igen, kvällspass står på schemat. I februari börjar jag jobba nätter, ska bli spännande. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0