Bättringsväg

Nu är jag på bättringsvägen, mår mycket bättre idag men är hemma imorgon också, sen är jag ledig i helgen. 
Imorgon blir det mysmat, vi ska laga en speciell rätt imorgon, nämligen cevapcici! De kommer ifrån balkan så det innehåller bland annat aivar, sambal oelek, speciell krydda som hör till maten och så serveras det med aivar, gräddfil och tzatziki vid sidan av. Så sjukt gott. Vi gjorde den här rätten förut en gång och det blev strålande resultat. Så speciella smaker, roligt med något helt annat än det man brukar äta också. 
Så det ser jag fram emot. 
 
Nästa vecka blir hård. Jobbar 6 dagar på rad så det var nog bra att vila upp sig lite, sen börjar jag som sagt jobba nätter i februari, blir spännande att se hur kroppen reagerar på det.
 
Nu ska jag mysa och titta på min favoritserie. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0