Bara tisdag

Och hela 4 pass kvar att jobba denna vecka. Men sen går vi in i februari och då börjar jag mitt nya schema, väldigt lyckat schema, Är ledig en helt del eftersom jag jobbar nätter, sen lyckades jag pricka in så jag får 6 dagar ledigt i mars utan att ta semester, det var tur eftersom jag ska iväg på resan då! Ska berätta om den inom en snar framtid.
 
Är hemma från kvällspasset. Vart lugnt hela kvällen tills den sista halvtimmen innan jag skulle sluta. Då fick vi upp ett barn, alltid mycket att göra när ett nytt barn kommer. 
 
Kväll imorgon igen. Nu ska jag mysa framför en film på min nya tv. 
Min åsikt om sista Hobbit filmen: Inte så bra, de tidigare filmerna var mycket bättre, den här var lite långtråkig och allt utspelade sig på en och samma plats. Så nja.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0