Tisdag

Gick på bra Ersta. Tog en sväng på stan men kom hem med nada faktiskt. 
När man har egen bil och körkort blir man verkligen bortskämd. Tycker inte om att åka kommunalt, det är jobbigt haha.. Tjejen framför mig pratar i telefon och säger "jag har ett förkylningsvirus på gång", då blir man lagom glad av att sitta bakom henne och när killen som satt sig bredvid mig bara hostar, hostar och hostar utan att hålla för. Sånt gör mig galen. Nästan varena människa på tåget hostar/nyser eller är snoriga, allerigsk mot sånt haha! 
Så nej! Åka i min egna pärla med bra musik är myyyycket mer lockande. 
 
Nu är jag hemma efter en tur med bilen, handlade en liten Alla Hjärtans Dag present till mamma. 
Precis kommit ut från duschen, ska mysa ner mig i sängen till en bra film. Imorgon är det planerigsdag hela dagen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0