Sista natten

Då är jag snart inne på min 3e och sista natt den här veckan. Igår gjorde jag klart mitt schema för april,maj, juni. La en del nätter. 
Idag lyckades jag sova till 16.00 på eftermiddagen så fick mig i alla fall 8 timmars sömn. Förra natten var jobbig, tvillingarna var dåliga och allt blir mycket jobbigare när man inte har en dator och kan läsa på ordentligt vad som har hänt under dagen, förhoppningsvis är det sista natten nu som vi måste använda papper, sen börjar datorerna fungera igen. 
 
Hoppas på en lugnare natt nu. 
Ska börja hoppa i kläderna och packa väskan med godsaker nu och sedan börja röra mig mot karolinska för en sista natt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0