Planeringsdagen med neo

För en vecka sedan hade vi planeringsdag med danderyd neo och huddinge neo. Den var över förväntan. 
Karolinska bjöd på frukost. Smörgås med grönsaker med kaffe/te.
Cirkus cirkör kom och hade ett föredrag. Plötsligt kommer en kille utklädd till en tupp. Han hade en gul baddräkt på sig och en handske på huvudet. Han lät precis som en tupp, han drar ner handsken över ansiktet och börjar blåsa upp den. Jag höll för öronen hela tiden, sen slår han oss med den och folk var så rädda att den skulle smälla och till sist gör den de och det flyger överallt. 
Inte nog med det. Några minuter senare kommer han utklädd i kostym och pratar tyska. 
Jag sitter på kanten, han kommer till mig och säger "Jag är förkyld, kan du putta in den här gaffeln i min näsa". Fy tusan tänkte jag, vågade inte så han tryckte in den själv. Det såg inte mysigt ut. Sen stoppar han världens längsta svärd rakt ner i strupen, böjer sig ner och ber mig dra ut den, drar ut den och man kände verkligen att den skrapade i, svårt att förklara men det var en konstig känsla haha. Något nytt jag aldrig upplevt haha. 
 
Efter 2 timmar med cirkus cirkör fick vi en liten fika, fruktsallad.
Därefter kom Friends och höll föredrag. 
 
Lunchen åt vi i karlinskas restaurang, så himla god mat och många valmöjligheter. 
Det fortsätter med föreläsningar och på eftermiddagen blev vi bjudna på kanelbullar med vaniljfyllning.
 
16.00 Slutade allt. En superrolig dag, var inte beredd på det här. Tummen upp för karolinska den här dagen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0