Onsdag

Varit ledig idag eftersom jag ryckte in förra natten. Det rullade på, fick för första gången ha sökaren på mig. Lite scary men det var roligt, lite jobbigt att den piper hela tiden bara haha. 
Inte gjort så mycket idag faktiskt, åkte ut en sväng med bilen. Nu ska jag strax äta lite mat, sen mysa till serier. Började läsa Femtio nyanser av honom igår, första delen. Lite seg i början men ändå så att man vill läsa vidare. 
 
Imorgon ska jag ringa ett viktigt samtal, är duktig på att skjuta upp tråkiga saker. MÅSTE göra detta imorgon, skjuter upp det hela tiden och för att vara säker så måste jag göra det här nu. 
 
Som sagt ledig imorgon också, sen jobbar jag dag på fredag. Saknar jobbet redan, undrar hur mina bebisar mår. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0