Inringd för nattpass

Hade ju då två lediga dagar kvar men imorse ringde jobbet och frågade om jag kunde jobba inatt, snäll som jag är så svarade jag Ja. Då får jag ledigt både onsdag + torsdag så tyckte de var värt det. 
 
Så jag försökte somna om igen, gick lite halvt så får se hur trött jag blir inatt. Varit iväg och handlat lite inför natten, fick med mig en grej från glitter också. 
Nu ska jag snart börja packa väskan och dra mig mot stinsen innan jag åker vidare till karolinska. 
Alla snackar ju om den här nya filmen, fifty shades of grey. Jag har inte ens läst böckerna så kanske ska ge mig på dem före jag tittar på filmen, så köper boken på vägen till jobbet. Är det lugnt kan jag nog börja läsa första boken men vi får se hur det ser ut. Inte jobbat på 3 dagar så ingen aning vilka bebisar vi har nu. 
 
Har saknat jobbet så blev glad när dem ringde. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0