Inget liv

Man har verkligen inget liv när man jobbar natt. Man sover bort dagarna, vänder på dygnet och äter dåligt. Men attans så bra jag trivs att jobba natt ändå. Nu är mina 3 nätter över, sista natten är man helt slut. 
Men det har varit 3 otroligt bra nätter. Kollegor som bjöd på räksallad med hembakat knäckebröd med färskost, haft så bra teamwork med min sjuksyrra, tagit underbart fina bilder på en bebis där föräldrarna kramade om mig och tackade så mycket för de fins bilderna, fått mycket uppskattning och framför allt mycket skratt. Underbart bra nätter måste jag säga! 
 
Imorgon är jag ledig sen jobbar jag hela helgen, På måndag är det dags för SFS, fruktar verkligen inför det.. Vill inte till Huddinge och bli filmad medan massa människor glor på mig. De kommer utsätta en för en massa test och spela rollspel, usch.. Och det håller på i 2 dagar dessutom.. 
Bra att jag jobbar i helgen, slipper jag tänka på det. 
 
Om 3 veckor åker jag iväg i alla fall, ska bli såååå skönt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0