Fredag!

Natten var riktigt seg, var så trött och tvillingarna var klarvakna hela natten, gick inte att göra allt under natten eftersom dem inte ville vara stilla. Till slut tog jag upp ena tvillingen i famnen för att lugna honom och då somnade han, matade han medan han låg på mina ben. 
Vid 05 började jag bli riktigt trött, för att ens kunna ta kontroller på tvillingarna, behövde man stå där och vissa kontroller tar 45 minuter så jag var rätt slut efter det. 
 
När jag kom hem somnade jag direkt och vaknade vid 3 på dagen. Gick upp då för att inte vända helt på dygnet. 
 
NU tar jag helg! Ska strax laga mysmiddag och sen se på fångarna på fortet och fortsätta med en drös filmer med godis och läsk! Endast jag, Jesper och hans tjej hemma ikväll. Päronen är ute på vift. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0