1 februari

Ny månad, nytt schema, nattjobb påbörjas och mitt lilla gym ska fixas! 
 
Såååå skönt att den här veckan är slut nu. Jobbat 6 pass på rad och dessutom så tog jag ett extrapass kväll+natt, det gick jättebra och blev avlöst redan vid 06 så kunde gå hem tidigare. 
Igår (lördag) var det sista passet för den här veckan, hade inte orkat jobba en enda dag till. Det var egentligen kris på söndagkväll men jag var tvungen att säga nej, inte tillåtet att jobba 7 dagar på rad och så tänkte jag för en gångs skull på mig själv. 
 
Idag har jag varit ledig och är det imorgon också, så skönt. 
Imorgon tänkte jag åka iväg en sväng, fattig på tights och så ska jag titta efter lite saker till resan i mars. 
Sen på kvällen imorgon ska pappa och jag fixa lite i rummet nere källaren. Nyrenoverat rum som jag ska ha som gym. Placera ut bänkpressen, rullbandet, yogamattan, hantlarna + tyngderna och hundra andra saker. Det kommer bli SÅ bra! Det blir mitt egna lilla gym hemma! 
Har så många nya träningskläder som måste invigas. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0