Nu är julen över för mig

En kollega tog mitt pass igår på julen och så tar jag hennes nyår. Hade en underbar jul som vanligt med otroligt fina julklappar. Men nu börjar man bli så gammal att det är roligare att ge än att få. Ville se alla andra öppna sina julklappar innan jag öppnade mina. 
Idag har jag firat liten minijul hos mormor och nu ska jag strax börja åka mot jobbet för ett nattpass. Inte så sugen men får tänka på pengarna - natt ob + helg ob + storhelgs ob = Cash! 
Kommer sakna ihjäl mig efter mitt lilla troll. Bara hon är uppe på övervåningen en timme så saknar jag ihjäl mig efter henne. Ska gå upp nu och pussa ihjäl henne. Sååå mycket kärlek! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0