Första snön

Då har äntligen första snön kommit, som jag längtat. Såklart blev det premiär att gå ut i snön med Molly. Första snön för Molly någonsin och hon ÄLSKAR snö, hon hoppar runt som en kanin. Molly är ju så liten så hon måste verkligen hoppa för att inte försvinna i snön haha. Sprang runt på ängen och va helt överlycklig. Men mindre roligt var det när man kom in, då hade snön satt sig fast i hennes päls på benen och magen så var tvungen att sätta henne i baljan med ljummet vatten. Kanske dags att klippa Mollys päls lite men älskar att hon är så fluffig. 
 
Nu till det tråkiga. Molly är fortfarande inte bra i magen. Lös och hon är lite tröttare än vanligt så ringde veterinären och fick överraskande nog en tid redan imorgon vid 10. Så dem ska eventuellt ta blodprov på Molly, fy bubblan vad jobbigt det kommer bli. Hoppas hon slipper och endast får nått speciellt foder som är bra för magen. 
 
Inatt får jag äntligen sova med Molly igen efter mina 2 jobbnätter. Är bara ledig imorgon sen jobbar jag heldag på tisdag + hela nyår också..
Måste även in till ersta och dra ut sensorn ur armen och lämna tillbaka apparaten. 2 veckor går fort. Sen byta 2 julklappar somi inte passade i storleken. Blir en lång dag imorgon.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0