Dålig i magen

Molly har varit lite dålig i magen i helgen. Hon är lös och måste gå ut ca 3-4 gånger på natten och bajsa. Hon har ändå varit pigg, druckit, ätit och lekt för fullt men idag har hon varit lite tröttare än vanligt. Så imorgon ska jag ringa veterinären och bara rådfråga. Tror inte det är något men jag är ingen läkare och det känns alltid bra att ringa och fråga. Så Molly har tyvärr inte fått något smaskens idag nu när hon är ett halv år, får spara det till julen istället. 
 
Utöver det har jag jobbat natt i veckan. Är ledig till onsdag nu. Har alla julklapparna klara så det känns skönt. 
I fredags träffade jag Olli som är på besök i stockholm över jul. Vi åt lunch ihop sen åkte vi med Molly till rosersbergs slott och gick runt där. Var inga andra hundar där så Molly sprang lös i en hel timme. Hoppade bland löven och sprang som en dåre. Så roligt att se henne glad. 
 
Har vänt lite på dygnet den här helgen eftersom jag går upp flera gånger på natten med Molly. är trött på dagen så sover en stund men blir oftast lite för länge. 
Men men, nu ska jag koppla in datorn i tvn och se på film, var ett tag sen jag såg på film nu, ser oftast på serier. 
Och imorgonbitti ringa veterinären. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0