Världens lyckligaste

Ni kan aldrig gissa vad jag har gjort idag! Det kliar som satan i mina fingrar, vill berätta på en gång men ska hålla mig till tisdag! Då kommer jag släppa bomben och tro mig, det här är en stor bomb! Har gråtit av lycka ikväll! Är så lycklig! Glöm att jag kommer kunna sova inatt! 
Pågrund av detta kommer jag vara borta hela dagen imorgon, Söta Linda följer med och hjälper mig hela dagen imorgon. Fy vad jag längtar till tisdag! 
 
Är så pirrig i kroppen, är så glad men lite nervös också. 
 
Så håll ut till tisdag!!! 
Är ledig i helgen, sen går jag på måndag natt. 
Förutom detta som jag har sysslat med hela kvällen tills nu så har jag varit ute med båten idag. Vi åkte till Ingmarsö och åt lunch. Jag åt en deras hemmagjorda korv med citron och timjan så otroligt goooood! Sen gjorde vi en god gärning på vägen hem därifrån. Såg en motorbåt med en pappa som paddlade med en paddel, motorn hade pajat så vi stannade till och bogserade in den till en hamn tills hans egna hjälp kom. 
Och kvällen har jag spenderat tillsammans med Linda, åh vad jag vill berätta nuuuuu!! Får hålla mig! 
 
 
Ingmarsös hemmagjorda lemonad med ingefära, bubbel och citron. 
 
 
Min goda maaaaat!
 
Mini-limpa som man fick till maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0