Välkommen hem Molly

Dags att avslöja bomben! Ikväll hämtade jag hem vår nya familjemedlem Molly! Vet inte hur länge jag har tittat på en yorki så i lördags hörde jag av mig till en tjej och frågade om vi fick komma och kolla på valparna. När Linda och jag kom in sprang det 7 små tofsar mot oss. Jag började nästan gråta, så himla söta! När jag kommer in till valparnas rum så tar hon upp den minsta hunden jag någonsin sett. Den stod det Josefine på direkt. Fastnade för den på en gång! Så jag tingade den på en gång, den somnade i min famn och slickade mig i ansiktet. 
 
Så ikväll var den leveransklar, har längtat ihjäl mig efter Molly. När jag kom och skulle hämta henne frågade jag hur många valpar som fanns kvar, svaret blev ingen! Shitt vilken tur jag hade där. Inte nog med det, det kom en annan familj en stund efter oss som skulle hämta en valp och då tänkte dem ta min hund. Tog upp henne och sa att den inte är till salu! De hade redan tingat en valp men de var så sugna på min Molly. De påstod att dem inte hade valt någon valp utan skulle välja en här och nu. Jag gick direkt med Molly därifrån. 
 
Så nu är hon hemma i sitt nya hem. Har lekt som en tok hela kvällen, druckit, ätit och kissat ute! Så himla duktig redan trots att hon bara är 8 veckor! 
 
Molly är en mini yorki, ägaren kunde inte förstå hur hon kunde vara så liten, de andra valparna var mycket större. Men min Molly var minst av alla. Min Molly som kommer följa med mig överallt i livet! <3
 
Molly på sina 560g! <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0