Molly 705 gram

Nä nu måste jag skärpa mig med bloggningen. 
Men jobbet tar mycket av min tid och tiden jag inte är på jobbet lägger jag på Molly. Hon är så duktig, blir jämt överraskad av hur klok hon är. Imorgon har jag haft henne i 3 veckor och hon kan så mycket redan. Hon har lärt sig att sitta på beställning, hon har vant sig med halsband och koppel, kissar och bajsar ute förutom några misstag ibland, social osv osv osv, listan kan göras lång. Hon växer som tusan och börjar redan skifta i färg. Hon är svart/mörkbrun nu men börjar gå mot det silvriga hållet. Händer grejer hela tiden så det gäller att hänga med. Var iväg till djuraffären med Molly för att väga henne, stumpan hade gått upp till hela 705 gram! Börjar bli "stor" nu. 
 
Idag var jag ledig efter helgens jobb. Har hängt med Molly hela dagen, övat henne med koppel som går lysande. Nu bryr hon sig inte så mycket om kopplet och springer inte iväg heller. Så duktig! 
 
Molly har verkligen blivit en i familjen. Så fort nån kommer hem går man direkt och letar efter Molly. Hon blir så glad när man kommer hem, viftar på svansen och slickar ihjäl en. 
 
Finns mycket mer att berätta men nu måste jag sussa. Jobbar heldag imorgon så Molly hänger med pappa på hans jobb. Kommer sakna ihjäl mig efter henne. 
 
Min fina tjej! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0