Ledighet

Jobbade natten till idag och nu är jag ledig tills måndag då jag går på två nattpass. 
Molly växer för fullt, hon har börjat springa riktigt fort, förut ville hon alltid svansa efter oss men nu springer hon gärna iväg en bit. Testat sele och hon hatade den haha.. Hon satt sig ner och vägrade flytta på sig. Så det får vi öva på. 
 
Idag har jag lunchat med Olli och imorgon ska jag luncha med Sanna. Molly charmar alla människor, varje människa kommer fram och vill hälsa på henne. Hon är verkligen världens sötaste, så speciell. Så jäkla duktig och kissa utomhus och säga till när hon vill gå ut. Längtar tills man kan ta en promenad med henne, nu är det omöjligt hon är så nyfiken och förstår inte riktigt än vad man får och inte 
 
Ska se till att ladda över alla hundra bilder på Molly. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0