Bra dag!

Trots 14.5 timmar instängd i ett och samma rum så har jag skrattat, blivit skrämd och skrattat ännu mera. 
Hade bara ett barn under hela dagen och hon skötte sig galant så fanns verkligen ingenting att göra. Skötning var 4e timme och lite mediciner thats it haha. Så resterade timmar satt jag på en pall precis vid utgången av min sal och löste korsord. Har så ont i fingrarna nu efter allt skrivande. En kollega skrämde livet ur mig också, hon kom bakifrån och jag var så inne i korsorden att jag inte hörde hennes knarrande skor bakom mig. Hahah men behövde nog den där skrämningen, blev på glatt humör men var rädd att hon skulle göra om det haha. Resten av kollegorna skrattade åt mig när jag satt i 14.5 timmar ca med korsord haha men jag jobbade faktiskt också! 
 
Men nu är jag trött, ska kika på film en stund. Imorgon är det nattpass som gäller. 
 
En sjukt rolig grej som hände förra veckan på jobbet. En sommarvikarie skulle hälsa på mig för första gången och när vi skakar hand och presenterar oss så säger jag "hej, josefine" och han "hej, josefine". Väääänta nu? hörde jag rätt?? Det var alltså en kille som hälsade på mig och presenterade sig som josefine haha. Men då blir det världens garv från båda oss. Han hade läst på min skylt och råkat säga mitt namn istället för hans hahaha. 
Varje dag när vi ses på jobbet så hälsar vi båda till varandra som Josefine haha! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0