Work

Hinner ingenting känns det som. Jobbar dygnet runt men jag ska inte klaga, snart får jag hela 5 dagars ledighet! Kommer knappt ihåg vad jag har gjort de senaste dagarna. 
Firat påsk hos moma, fått påskägg, ätit momas gudomliga mat, jobbat, jobbat och jobbat lite till. 
 
Har även bytt till sommardäck på bilen och tvättat den både inne och ute. Var inte alls svårt att byta däck, nästa gång kan jag göra det själv. Köra ner bilen till pappas jobb och byta däck själv, hur enkelt som helst. Min pärla blev så snygg, luktar helt ny inuti och glänser utanpå. Så stor skillnad på vinter och sommardäck. Sommardäck låter ingenting, som att köra på en isbana. 
 
Idag (lördag) har jag jobbat kväll, jobbar min 3e och sista helg nu för ett tag. Fattar inte hur jag kunde lägga 3 helger på rad, de känns. Saknar att umgås med folk på helgerna och göra roliga saker, men sista helgen nu sen så. 
 
Jobbar kväll imorgon också så ska mysa med massa gott till en film nu. 
Påskgodis på jobbet, tog slut på en dag. 
 
 
Så klockren! v 40+5 5200g haha! Vi fick in en väldigt stor bebis till påskhelgen haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0