Torsdag

Extra mör i benen idag, om jag sträcker på benen så känns det som att en muskel ska gå av. Får va lite försiktig.
Annars är jag ledig idag också såklart. Imorgon är det fredag och päronen ska till Danmark över helgen för att gå på ett 60 års kalas. Jag känner ingen på den festen så jag valde att stanna hemma. Ska bli superskönt att vara ensam hemma hela helgen och imorgon ska jag mysa till det rejält. Tänkte laga lax till middag med citronsås och även romsås och sen senare på kvällen äta min hemlagade äppelpaj! 
 
Idag tänkte jag bara mysa hemma. Längesen jag var hemma en hel dag och bara kollade på serier. 
Nu ska jag äta en sen lunch och sen chilla resten av dagen. 
 
Min fina blomma från tvillingarnas föräldrar står fortfarande kvar, 3 veckor sen nu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0