Ekar

Lite tomt på bloggen just nu, hinner inte så mycket när jag jobbar som jag gör. Om mindre än en timme ska jag börja röra mig till jobbet för ett nattpass, jobbat hela påsken också. Igår laddade jag över bilderna från skidresan haha, väldigt sent. 
 
Men men, får ta igen detta när jag är ledig på onsdag, min enda lediga dag den här veckan. 
Igår var det en jobbig kväll på jobbet. Bortgångna bebisar, första gången jag fick se en bortgången bebis, min ena bebis slutade andas hela tiden så jag fick ventilera henne. Men annars så rullade det på. 
 
Hoppas på att läkaren har lite positiva saker att säga på uppstartsmötet idag. 
 
Annars så har jag kommit in i en jobbperiod nu, älskar att jobba och vill göra det varje dag, känns inte alls jobbigt att jobba 6 dagar den här veckan haha! 
 
Denna var ingen hit för mig, att både glassen, smeten och kulorna smakade kanelbulle blev för mycket, för söt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0