Bästa helgen

Har njutit till fullo den här helgen. Låter lite hemskt men det var så skönt att vara ensam hemma utan föräldrarna. Jesper var hemma men han märktes knappt av eftersom han var iväg på egna saker. 
Har gjort otroligt goda middagar, tittat på stora tvn, åkt iväg på roliga saker och sovit underbart gott. Är sååå utvilad inför en jobbvecka nu. Dessa 6 lediga dagar har varit väldigt nödvändiga, känner mig helt utvilad nu. 
 
Ikväll kom päronen hem, har ändå saknat dem men hade varit skönt att få vara själv i ett par dagar till haha. 
 
Idag var det min sista lediga dag av den här långa ledigheten. Imorgon jobbar jag natt + två till, sen är jag ledig i helgen. Då blir det att fira Oskar som har fyllt år. 
 
På tal om något annat. Sökte två utbildningar till hösten, helt andra grejer än jag någonsin tänkt att syssla med i framtiden. Men just då kändes det bra, men vet inte om jag ska tacka Ja ifall jag kommer in, får se haha! 
 
Eftersom jag jobbar natt imorgon så ska jag halvt dygna, har saknat jobbet, blir spännande att se vilka bebisar som är kvar och höra vad som har hänt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad sökte du för spännande utb? Jag är själv 93:a och har planerar på att börja nästa höst då jag inte har någon aning om vad jag vill plugga..

Svar: Liten hemlis ;) vilken linje gick du på gymnasiet? :)
Josefine N

2015-04-23 @ 14:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0