Skolstart

Min helg har varit super. 
I fredags åt vi hemmagjord hamburgetallrik. Så himla gott att man nästan sprack. 
 
I lördag var jag iväg med mamma i täby på dagen. På kvällen myste jag hemma hos Linda med god mat, onyttigheter och fullt hus med 3 hundar. 
 
Idag har jag tagit det lugnt. Har inhandlat ett block och sköna pennor inför skolstarten imorgon. Är inte så nervös faktiskt. Kommer få köpa böcker imorgon så man kan läsa på hemma, kommer nog bli mycket praktiskt med dockor och slutligen i november är det dags för kunskapsprov! 
Känns kul att börja plugga lite igen. Men hårt kommer det att bli, går måndag-torsdag på utbildningen och sen på fredag jobbar jag och dessutom dag.. Upp 05-06 varje dag, det kommer nog bli hårt. 
 
Har precis duschat, ska nu titta på film och se ifall jag kan försöka somna i tid idag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0