Onsdag

En superbra kväll. Känns skönt att jag börjar veta vart vissa grejer är och hur man ska göra dem. Härlig känsla när ssk frågar om man kan göra något, så går man bara och gör det, behöver inte fråga eller nått. Känns som att jag är mer behjälplig då. 
Har haft mer kontakt med föräldrarna idag också, berättat lite och sagt vad och dem ska göra osv, känns bra! 
Under kvällen sen så dippade en bebis rejält i saturationen. Hon var nere på 27 i saturation, blev helt blå, kall och stel. En pyttebebis ska helst ligga mellan 89-96 i saturation och vi vuxna ska ligga på ca 99 saturation. Så 27 var überlågt. Men vi fick igång henne igen och det slutade lyckligt så att säga! 
 
Nu är jag hemma, är ledig i två dagar nu och sen jobbar jag lördag + söndag. Imorgon ska jag till norrtälje med Linda, följa med när hon kör, hälsa på min gamla körskolelärare och sen ska vi äta på våran favoritrestaurang också! Blir att åka dubbeldäckaren igen, himla skön den bussen! 
 
Nu ska jag titta på missade serier och äta kokosnötsglass! 
 
Kom ju på att jag har en tv också haha.. Så införskaffade lite sladdar och woalla, nu kan jag kolla allt på tvn som jag gör med datorn. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0