Kvällsöppet

Idag var jag på utbildning igen. Det känns bätte faktiskt, måste bara sluta vara så hård mot mig själv, så fort jag inte kan en fråga hon ställer så känner jag mig dålig. Men då skäller läraren på mig och säger att jag kan jättemycket, mer än jag tror. Så får nog öva på det lite. 
 
Ikväll har jag varit i sollentuna, de hade kvällsöppet och alla butikerna hade minst 20% på ett köp. Så fick faktiskt med mig två tröjor, en ny almanacka och ett par kängor! 
 
Imorgon är det fredag och jag är ledig! Så obeskrivligt skööönt. På dagen ska jag handla med mami och på kvällen blir det utgång för att fira Leo! Äta mat och sen gå ut, blir nog trevligt! 
 
Nu ska jag titta på film och mysa! Kan sova hur länge jag vill imorgon! 
Min middag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0