Dunderbra dag

Jag somnade 21.30 igår, så himla skönt. 
Vaknade upp ganska pigg idag. Utbildningen gick så himla bra idag. Idag fick vi sätta ihop den komplicerade skakmaskinen som heter "sensormedics". Hann inte vara med på genomgången på den eftersom det kronglade lite med min inloggning till systemet så jag kan kolla arbetstider, lön osv. Så när jag var tillbaka hade alla redan tagit loss och satt ihop maskinen, men jag kunde sätta ihop den utan problem, förstår inte? Allt bara flöt på och det kändes jättebra! Sen fick vi olika fall att lösa, assvåra men man lär sig mycket genom det. 
På eftermiddagen hade vi personalmöte, där fick vi veta att om endast 23 månader, kommer hela avdelningen flytta till nya karolinska huset! Det blir spännande må jag säga! 
 
Fick min überfina skylt idag också! Så himla fin! 
 
Imorgon är det ännu en dag med utbildning. Imorgon ska vi även ha prov på "TILDA". Det är alla maskinerna, lite nervös faktiskt, skriftligt prov är alltid nervöst men än så länge känns det bra! 
 
Nu ska jag läsa lite och sen försöka sova. Är taggad inför imorgon, känns som att provet kommer gå bra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0