Bitter

Shitt vad bitter jag var igår.. Inte lika idag men inte så glad heller. Så mycket press och när man inte kan så mycket så blir man testad hela tiden, måste vara på min vakt hela tiden, försöka komma ihåg allt vi har gått igenom och sen visa det praktiskt också. Men det gick faktiskt bra idag, fick sätta ihop alla delarna till en CPAP, respirator och nån till maskin. Sjukt svårt men det gick till slut och då blir man glad när det äntligen går framåt. 
 
Det räcker inte med dessa 3 veckors utbildning. Vi har fått papper på förläsningar som är obligatoriska, dessa är på olika datum men håller på ända till december. Sen ska våran lärare vara med en dag när vi jobbar inne på salarna för att inspektera och se hur vi jobbar.. OCH så måste vi gå en utbildning i vår som heter "swim baby". Det är en utbildning som handlar om en docka som kan kissa/bajsa, kräkas, börja blöda, få dippar osv, precis som en vanlig bebis fast docka. Då kommer något att hända med den så ska vi ENSAMMA ta reda på vad det är för fel och samtidigt vara snabb och veta hur man ska åtgärda detta så fort som möjligt. 
ÄN så länge är det "bara" det här vi måste göra. Kanske dyker upp något mer senare.. Shitt, vad har jag gett mig in på haha.. 
 
Efter utbildningen åkte jag till stan en sväng, skulle jag åkt hem direkt så skulle jag somnat. Hittade inget i stan men det var skönt att gå runt, fortfarande väldigt varmt ute. 
 
Nu ska jag läsa lite skvaller och sen sova. Ingen utbildning imorgon men dagsjobb står på schemat.. Upp 05 som vanligt. Vill bara att det ska vara fredag nu.. Första gången på länge jag riktigt känner att jag vill att veckan ska ta slut. Inge roligt det här faktiskt, speciellt inte i början. Har inte ens öppnat NEO boken men det tänker jag inte göra nu i veckan, eventuellt i helgen men absolut inte efter en arbetsdag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0