Bildbomb från Danmark

Köpenhamn
 
Vardagsrummet och fina soffan.
 
Hallen.
 
 
Ett av badrummen. 
 
 
Köket och vinförrådet bakom. 
 
Deras supersöta hund Ludwig. Som jag efter ett tag blev rädd för. Den bet en hela tiden i fötterna och när man skulle klappa den försökte den bita dig i händerna. Där var den bara en valp men jäklar vad den kunde bita hårt ändå haha. Har du börjat leka med honom sitter du fast, slutar du så biter han dig haha! 
 
Min kusin Jonatan och min fina kusin dotter Josefine. 
 
Familj! Han till vänster är min äldsta kusin. Det är hans lyxiga hus vi bodde i och pappa till Josefine och Sille! 
 
 
 
 
 
 
Detta är min certifikat som jag alltid har med mig när jag flyger. Bevis att jag är insulinbehandlad, sprutorna kan ju likna något annat och då visar jag bara upp det här. Men har aldrig hitills behövt visa det.
 
Maten vi åt i köpenhamn! Så himla god! Fish and chips! Det är alltid godast i Danmark, inte ens likt det som finns i Sverige! Detta är äkta! 
 
Middagen min kusin lagade när vi kom fram. Mangosallad, dör vad gott det var!
 
Oxfile till varmrätt. Behövde knappt tugga på köttet, så mört och gott. 
 
 
Min outfit på dopet. Glömde ta bild när jag hade Jeffrey skorna på mig. 
 
 
 
 
Regnduschen! Kunde stå hur länge som helst i duschen, så skön! 
Detta var några av bilderna från Danmark! Har tagit många fler men detta räcker nog så länge! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0