1 September

Redan september och bara 4 ynka månader kvar till julen haha! Men jag är redo för hösten faktiskt, har ny jacka, två par knähöga höst/vinterskor + mina gudomliga skor jag jag fick lite rea på sist! Känner mig fin på hösten men fina skor och mysig jacka. 
 
Idag är jag ledig, jätteskönt! Skjutsade mamma till jobbet imorse så jag har bilen hemma idag. Ska strax iväg och äta lunch sen tror jag att jag tar en tripp till mini ullared. Jag kan verkligen inte sitta still på en ledig dag. Måste göra något, vill inte spilla bort dagen liksom. 
Imorgon jobbar jag dag, min 6e dag blir det då, då får jag eventuellt reda på när jag får gå datakursen så jag själv kan skriva in uppgifter, prover, allt som rör bebisarna. Kurser för allt, får inte lämna blodgas själv förrän jag har gått en blodgsutbidning, måste gå en kurs för alla apparaterna och sen finns det säkert fler kurser haha.. Men det är bra! Jättenoga att inget går fel, så hellre får många kurser än för lite! 
 
Nej, nu ska jag röra på mig så jag kommer iväg!
Mina air max, tror inte jag har visat dem i bloggen?? Dessa har jag i alla fall använt flitigt i sommar! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0