Sista dagen

Imorgon är det sista dagen på den långa utbildningen. Den har varit otroligt lärorik, har lärt mig massor! Det var bra att man hade en paus på två veckor så man kunde använda sig av det man hade lärt sig på avdelningen, sen sista veckan märks det hur mycket mer man förstår. Även fast den har varit jobbig så har den varit superbra. Hoppas bara på att man får någerlunda bra på provet. Allt rapporteras ju till chefen så ett uselt resultat får det inte bli! 
 
Idag fick vi bestämma själva, jag ville ha lite repetition på en apparat och lite akuta händelser, sen har vi gått igenom brandsäkerheten på avdelningen så nu kan jag checka av den också. 
 
Ikväll åkte mamma och jag till centrum för att kika i den nyöppnade butiken. Vi kom hem med en stor kasse full med saker, så himla rolig affär. Vi hann inte gå runt i hela heller så det får man ta igen någon dag.
 
Imorgon är det datakurs som gäller. Tog en evighet tills vi hittade de gamla huset vi skulle till på karolinska. Vi ska vara privatklädda på förmiddagen när vi har clinisoft utbildningen och på eftermiddagen fortsätter clinisoft utbildningen på avdelningen. Tror dagen kommer vara rolig och lärorik, ser fram emot den. 
 
Nu ska jag bädda ner mig och se på film en stund, upp tidigt imorgon, snart heeeelg!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0