Fredag

Och jag mår toppen. Gick bra att jobba idag, fick sluta tidigare. 
Sur på mig själv att jag råkade somna en stund när jag kom hem, vilket resulterar i att jag inte är trött ännu. Men det struntar jag faktiskt i den här gången. Jag tar bilen till jobbet imorgon, kan sova en timma längre och när jag kommer hem från jobbet blir det mys hela kvällen med mamma. Pappa åker iväg och fiskar hela helgen och Jesper ska på party så mamma och jag ska ut och äta på restaurang tillsammans och sen hem och mysa hela kvällen. Jobbar dag på söndag också men för en gångs skull struntar jag i att gå och lägga mig vid 21 tiden. Ledig på måndag, kan vila då istället! 
 
Nu ska jag titta på film och sen sova, i alla fall försöka. 
Haha.. En rolig grej bara.. Var nyss tvungen att gå ut och starta bilen för att se så bensinen räcker till och från solna imorgon. Är så nojig att "bränsle reserv" ska dyka upp på displayen. Men det visar sig väl! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0