Fina grejer på gång!

Den här onödiga smärtan har inte gett sig, får se ifall jag får sova inatt eller inte. 
 
Men nu till roligare saker! Var lite kämpigt på jobbet men jag tog mig igenom dagen. Mest för att jag hade världens sötaste bebis idag! En 33+ som grät så fort jag gick ifrån kuvösen. Så sockersöt att jag dog, slickade sig runt munne och den log! Helt otroligt, aldrig sett en sådan liten bebis le! Mitt hjärta dog lite där! Sen skulle han tyvärr vidare till ett annat sjukhus, det var jobbigt att säga hejdå, hade fått så bra kontakt med bebisen och mamman. Alltid jobbigt men extra jobbigt nu, så godissöt bebis, kommer aldrig glömma bebisens ansikte. 
 
Sen är det en del stora grejer på G nu! Vill inte avslöja förrän jag har fått klartecken men som det ser ut nu så kommer det här att ske nästa år! Har mailat precis, ska berätta direkt när jag får klartecken. Är 98% säker på att det kommer bli av, kommer dö av lycka då! 
 
Imorgon jobbar jag kväll, bytte till det så jag kan få någon sömn inatt. Längtar redan till jobbet och bebisarna. 
 
Nu tänkte jag titta på en serie som jag började titta på igår. Orange is the new black heter serien, hyfsat ny tror jag. Hört rätt bra om den så ska ge den en chans. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0