1 oktober

Redan ny månad, 3 månader till julafton haha! 
Idag har det varit en lugn och skön dag. Tog med mig kudden och dricka upp till tvn, kopplade in mitt USB och kollade på filmer. Mycket roligare att se på en 55t skärm istället för på lilla datorn. 
Ikväll var jag förbi Linda en sväng. Vi tittade på Bonde söker fru och gosade med hundarna. 
 
Nu ska jag titta på film. Imorgon är jag ledig men då ska jag iväg på äventyr! Äntligen säger jag bara, man längtar varje år till den här dagen! Ska bli så himla roligt! Ska till Sveriges största marknad, flera km lång marknad proppat med roliga ting. Det är tradition att åka dit varje år, ända minuset är att det alltid är pissväder just den dagen, så imorgon blir det på med mössa och vantar! Bilen är proppad, mormor och moma ska vi hämta upp också, tar minst en timma dit och det är landsvägar utan beslysning så räknar med lite längre tid hem. Ska bli så jäkla kul! 
Så imorgon ska jag sova ut, sen kommer mamma hem vid 2 tiden, vi åker iväg och käkar, hämtar upp alla som ska med och sen rullar vi vidare till marknaden! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0