Sista inskolningsdagen

Imorgon börjar jag gå själv för första gången. Känns bra faktiskt, bättre än jag trodde. Måste acceptera att jag är ny, man kan inte lära sig allt på 3 månader, det får ta sin tid. Om några år kanske jag är hyfsat fullärd. 
I helgen fick jag gå ner på förlossningen för att ta hand om ett nyfött barn. Läkaren kom springandes med barnet, helt nerkletad med blod och annat, så mysigt att se! Otrolig upplevelse att se. Barnet skrek och titta upp med ögonen, så fint! 
 
Har jobbat hela helgen och fortsätter jobba ända till torsdag. Sen är jag ledig i 3 dagar, riktig lyx! 
 
Bilen då! Är så otroligt nöjd, den blev ännu finare när jag kom hem med den. Lär mig nya grejer om den hela tiden. Den har så många nya funktioner, blir riktigt imponerad! Så himla skön att köra också! Bästa bilen! 
Har brummat med bilen till jobbet i helgen, ställt mig längst bort i parkeringshuset och över strecklinjen så ingen på andra sidan bangar en dörr på min bil. Folk är så slarviga och bryr sig inte längre om det blir ett märke på bilen. 
Otroligt nöjd i alla fall! 
 
Jobbar endast kvällar nu fram till torsdag, ganska skönt ändå. Få sova ut varje dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0