Min egna bil!

Här kommer två mobilbilder jag tog idag lite snabbt. Inte hunnt ladda över bilderna från kameran ännu! Men nu ser ni vad det är för bil i alla fall! 
En volkswagen! Den är manuell och det var ett självklart val för mig. Några säger att man kommer ångra sig om man köper en manuell bil istället för automat men det tror inte jag. Visst, kunskaperna sitter i ryggmärgen men man tappar ändå lite om man kör en automa bil hela tiden. Den här bilen kommer jag ha tills den går sönder. Tycker manuell är skönare att köra, automat drar mer bränsle också. Älskade älskade bil! Min alldeles egna bil! Så snygg att jag dör! Perfekt första bil, min pärla!
Bätter bilder kommer när jag laddat över bilderna. 
Ni ser ju på nedersta bilden hur jag ställde mig idag haha. Vill icke ha bangade dörrar på min bil! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Sundvall

Ååååh, exakt en sån vill jag oxå ha! Vad betalade du för den? Är sååå avis :D

Svar: Haha den är verkligen superbra! Betalade 98.000 kr, 2011, endast gått 2000. Tycker du ska köpa en likadan, volkswagen polo är en superbra första bil! :D
Josefine N

2014-12-01 @ 15:34:08
URL: http://malinsundvall.blogg.se
Postat av: Anonym

Stort grattis! Verkligen suuperfin bil, :))

Svar: Åh tack så mycket! :D
Josefine N

2014-12-02 @ 10:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0