Medarbetarsamtalet

Samtalet gick som sagt över förväntan! Pratade lite om hur det känns för tillfället och hur jag känner inför att gå själv i december. Det känns ändå hyfsat bra, man känner sig aldrig redo för att gå själv egentligen, det är så mycket man inte kan ännu och att få in alla rutiner, kunna alla apparater, utbildningar, prov osv, men man kan ju inte gå bredvid hela livet heller haha. Även fast det skulle vara skönt! 
 
Min handledare sa i alla fall att han är helnöjd med mig. Att jag kan mer än jag tror. 
Sen sa min chef att jag är så klok och lär mig snabbare än jag tror. Jag var tydligen den som hade diffat mest på schemat. Hon sa "jag förväntade mig att du inte skulle diffa något eftersom det är nytt och man kanske inte vet hur man ska göra osv, men du har diffat mest av alla, blev riktigt förvånad". Det var ju kul att höra. 
 
Men eftersom allt flyter på så bra hitills så ville dem steppa upp ett steg. Från och med nu ska jag ha två barn. Väldigt nervöst men oftast så har man två barn själv så det är dags att börja vänja sig nu. Bara två veckor kvar av inskolningen nu, läskigt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0