JAG HAR KÖPT BIIIIIIIIL!!!!

Crazy banana!!! 
Äntligen så har jag en egen biiiil! Min egna bil, som bara är min!!! Känns helt otroligt!
 
Hela helgen har jag varit iväg och kollat på bil. Kista, väsby, täby och stan. Räknade faktiskt inte med att köpa en bil, tänkte bara titta hur utbudet såg ut. Kollat massa på blocket också så jag hade något att jämföra med. 
 
Men så står bilen bara där, bra pris, vinterdäck på köpet och även 2000 kr avdrages på priset. Då slog jag till! Provkörde den också, kändes som att man nyss hade fått körkort, helt ny bil men man kommer in i de, måste lära känna lilla bruttan först :D Men sååå skön att köra, så tyst och smidig. Perfekt som första bil. 
 
Jag får bilen om ett par dagar, de skulle sätta på vinterdäcken först och kolla igenom bilen så allt ser bra ut, sen får jag komma och hämta den! Wiiiie! Sved i plånboken men nu har jag EN EGEN BIL! En välbehövlig och bra investering! 
 
Ska visa den direkt när bilen är på hemmaplan! 
*Svävar på moln* 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!! Planerar själv på att köpa bil efter körkort men blir en billig då jag vill köra så mycket efteråt! Grattis än en gång :))

Svar: Tack så mycket! Direkt efter man har tagit körkort vill man ha bil, man vill ha sin egen liksom :)
Josefine N

2014-11-24 @ 15:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0